Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Często zadawane pytania

METODY PŁATNOŚCI

Aby zapewnić naszym klientom najlepszą możliwą obsługę, możesz zapłacić w Autodemontage A-team, korzystając z poniższych metod.
• ideał
• Sofort
• Giropay
• Bancontact
• PayPal
• EPS
• Płatność z góry telebankiem lub przelewem bankowym
• Przelewy24
• Przycisk płatności KBC/CBC
• Przycisk płatności Belfius

ZAMÓWIENIA

Aby zobaczyć status swojego zamówienia, możesz zalogować się na naszej stronie za pomocą danych swojego konta. Jeśli nadal masz pytania, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Można to zrobić przez telefon, e-mail, aplikację Whats lub czat na żywo. Przygotuj numer zamówienia, przyspieszy to obsługę.

<dział></dział>

MAGAZYN I CZAS DOSTAWY

Asortyment na naszej stronie internetowej to aktualny asortyment A-team Automotive, który jest natychmiast dostępny. Jeśli szukasz konkretnej części, która nie jest natychmiast dostępna, możesz złożyć zapytanie na naszej stronie internetowej i utworzyć „Powiadomienie” za pośrednictwem swojego konta, za pośrednictwem tego systemu powiadomień zostaniesz poinformowany, kiedy część, której szukasz, dotrze do nas .
Części zamówione i opłacone przed godziną 15:00 zostaną sprawdzone, zapakowane i wysłane tego samego dnia. Możesz założyć, że te części zostaną dostarczone następnego dnia roboczego. Przez dni robocze rozumie się dzień od poniedziałku do piątku.

<dział></dział>

GWARANCJA

Na wszystkie nasze części udzielamy standardowej 3-miesięcznej gwarancji. A-team Automotive stosuje warunki gwarancji i dostawy STIBA. Możesz go znaleźć tutaj.

<dział></dział>

ROZPADKOWANIE REKLAMACJI

Dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli zadowoleni. W mało prawdopodobnym przypadku reklamacji lub problemu z naszą usługą lub produktami, chcielibyśmy o tym usłyszeć. Możesz zgłosić nam swoją skargę, wysyłając wiadomość e-mail do naszego działu obsługi klienta. Dajesz nam możliwość rozpatrzenia reklamacji. Decyzję w sprawie reklamacji otrzymasz w ciągu 5 dni roboczych.
Od 15 lutego 2016 r. konsumenci w UE mogą również składać skargi za pośrednictwem platformy ODR Komisji Europejskiej. Tę platformę ODR można znaleźć pod adresem http://ec.europa.eu/odr. Jeśli Twoja skarga nie jest jeszcze rozpatrywana w innym miejscu, możesz złożyć skargę za pośrednictwem platformy Unii Europejskiej

<dział></dział>

ZDJĘCIA

Zdjęcia, które widzisz z naszymi używanymi częściami, to obrazy tej konkretnej części. Staramy się, aby zdjęcia były jak najstaranniej wykonane. Może się zdarzyć, że na jednym obrazie będzie kilka części, spróbuj to określić jak najdokładniej.

Certyfikaty & Partnerzy

Jesteśmy członkami następujących organizacji:
Stiba
ARN
KZD
RDW
Erkend Duurzaam
Realizacja: iBuro